Dostepność dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Giżycku dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce "DOSTĘPNOŚĆ KPP"

na stronie gizycko.policja.gov.pl

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji jest asp. szt.. Iwona Chruścińska.

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Giżycku

ul. 1-go Maja 26, 11 – 500 Giżycko

tel. (47) 735 22 51

email: iwona.chruscinska@gizycko.ol.policja.gov.pl

 

Metryczka

Data publikacji : 01.04.2025
Data modyfikacji : 01.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
Osoba udostępniająca informację:
st. asp. Iwona Chruścińska WPiRD KPP Giżycko
Osoba modyfikująca informację:
st. asp. Iwona Chruścińska
do góry