Koordynator do spraw dostępności
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Giżycku dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce "DOSTĘPNOŚĆ KPP"
na stronie gizycko.policja.gov.pl
Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji jest asp. szt.. Iwona Chruścińska.
Kontakt:
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
ul. 1-go Maja 26, 11 – 500 Giżycko
tel. (47) 735 22 51
email: iwona.chruscinska@gizycko.ol.policja.gov.pl